Schrijf een boek, dat is goed voor je imago

2013-02 #01 Message - voorkantZomaar een marketingtip uit de boeken van Karen Romme, bekend van het concept Calimeromarketing®. In 2006 bezocht ik een lezing van haar tijdens een netwerkbijeenkomst en sindsdien zitten haar boeken verweven in de starters- en marketingtrainingen die ik geef. Toen ik Karen de spelregels van marketing voor zelfstandig ondernemers hoorde opnoemen, kon ik ze allemaal afvinken, behalve die ene over het schrijven van een boek. Ik kreeg die avond bevestigd dat ik marketingtechnisch eigenlijk heel goed bezig was. Mede door mijn marketingachtergrond in het bedrijfsleven had ik mijn eigen praktijkagenda in elf maanden vol weten te krijgen. Maar dat eigen boek, dat was er nog niet.

Ik nam me die avond voor om ook een boek te schrijven. Alleen het onderwerp, dat ontbrak nog. Zou ik het over ADHD doen, destijds het onderwerp van mijn afstudeerscriptie in het kader van de opleiding tot massagetherapeut?

Download de hele Message…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *