Een doelgroep kiezen, wat levert dat op?

2013-04-02-reflexzone-voorkantDe ervaring leert dat u de kans op meer klanten kunt vergroten als u bewust voor een bepaalde doelgroep kiest met een daarop afgestemd aanbod. Hier leest u hoe dat werkt.

De meeste startende reflexzonetherapeuten die geen ondernemersachtergrond hebben, zeggen bij de start van hun praktijk: “Iedereen is welkom!” Vaak is deze uitspraak gevoed door het gegeven dat reflexzonetherapie op zoveel verschillende aandoeningen en behoeften van cliënten toepasbaar is. Ook onzekerheid bij de therapeut speelt een rol: “Krijg ik mijn praktijkagenda wel vol als ik me niet op iedereen richt?” Helaas blijkt later dat veel tijd en geld is gaan zitten in algemene advertentiecampagnes en het werven van cliënten, zonder de gewenste resultaten. Losse flodders schieten, noemt men dat in marketing-spreektaal.

Lees het hele artikel…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *